понеделник, 21 ноември 2011 г.

Хоби предизвикателство №1 " Тиха нощ - свята нощ.."




Здравейте момичета,

Ето, че най-после се престраших да реализирам тази своя идея и..да започна с Предизвикателство първо : Картичка по предварително зададена тема.
За тема на Предизвикателство №1 избрах "Тиха нощ, свята нощ", защото.. наближава един от най-светлите празници в календара..
Сигурна съм,че повечето от вас вече са на Коледна вълна. Има прекрасни материали за Коледни картички и ще се радвам да развихрите въображението си, докато ги използвате.
В това предизвикателство добавям условие да участвате с нови проекти, които са създадени след публикуването му.

Ето и моето вдъхновение за вас:


Това първо предизвикателство по изключение ще продължи 1 месец, защото ми се иска да успеят да се включат повече момичета.

Наградата за победителите който изберете вие с гласуване, както и наградата за изтегления на случаен принцип участник в предизвикателството, ще бъде по негов избор измежду материалите, предложени в галерията с награди.

Продължителност на предизвикателство №1 - от 21.11.2011 до 21.12.2011г
Гласуване за победител в предизвикателство №1 - от 22.12.2011 до 24.12.2011г
Обявяване на победителите в предизвикателство №1 - 25.12.2011г

Можете да участвате с колкото проекти прецените.. Пожелавам ви много вдъхновение !






16 коментара:

Deni каза...

Честито ти нов блог и успех в прекрасното начинание! Чудесна инициатива за това ново местенце за изява на многобройните почитатели на нашето хоби.Вярвам, че ще има много красиви творения, на които да са наслаждаваме и от които да се вдъхновяваме!
Поздравления!

Neli каза...

Успех в новото начинание!

goldie каза...

Ехааа!Нов блог за предизвикателства!!!!!
Четито,успех и много участници!

Handmade_by_MaDe каза...

Успех тук,Краси!А аз благодаря за новата възможност да съм още по-предизвикана :)))!Стискам ти палци!

Te4eto каза...

Краси, на добър час! Вярвам, че ще има много участия, кое от кое по-красиви и че ще имаме още един стимул да творим!

~Gery~ каза...

Йееее! :) Честито и от меееен! :)
Ех, аз чак сега го видях, иначе щях да си включа последната картичка ама на...

Краси, пожелавам ти много вдъхновени участнички и страхотни проекти! :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Момичета мили, благодаря ви много за чудесните пожелания и добре дошли на всички. Надявам се да се забавляваме заедно и тук..

Гери,искрено ще се радвам да се включиш и ти с някой от чудесните си картички.
Напоследък ме зарази с римите си и днес цял ден мисля в рими :)

Unknown каза...

Краси,първо да ти пожелая на добър час в това прекрасно начинание,да намираш време за всека твоя идея и да я реализираш,много последователи и прекрасни предизвикателства ,с който да ни караш ние да те следваме неотлъчно!Успех от мен:)

KalySto каза...

Аз малко съм болна тази седмица и чак сега случайно "се спънах" в твоя нов блог за предизвикателства! Много се радвам на идеята ти и се надявам да имаш успех и сили да се справиш с начинанието! Още сега се включвам и аз :)
Пожелавам ти време да сътвориш всчико,което вдъхновението ти пожелае!

Маги каза...

Честито ново начинание!:) Много участници в предизвикателствата!

kenli каза...

Честито ново начинание! Желая успех и много почитатели!!!

Cvety каза...

Поздравления и от мен за чудесната инициатива! Какво по-хубаво от това - нови възможности за изява и за теб, и за участниците :)
И разбира се, желая ти да се случват нещата точно както си ги планирала, че дори и повече! Обещавам да дам своя принос за това :)

KalySto каза...

Краси, съжалявам за грешката.Сложих го под нов линк,защотоне знам как да оправя стария. Моля те махни номер 31. Поздрави и извинвния!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Макар и отскоро създаден, този блог вече е един от любимите ми! Първо защото е създаден от много талантлива дама, на чиито творения се възхищавам, и второ защото си наш, български блог за предизвикателства! Така че - честито и от мен, макар и със закъснение!
И като мой любим блог,Краси, имаш наградка при мен, заповядай за си я получиш, чакам те! Поздрави и прегръдки!

isi каза...

Всички участници са проявили невероятно въображение..очарована съм !

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Момичета, искам да ви благодаря за окуражителните коментари и за това,че сте част от това приключение, както и за невероятното преживяване с което ме дарихте докато разглеждах изключителните ви картички! Наистина всяка от вас е проявила невероятно въображение и стил. Благодаря ви!