вторник, 16 април 2013 г.

Хоби предизвикателство №36 "Клечки, пръчици и клончета"





Здравейте дами,

Време е за нашето Хоби предизвикателство 36.
То е поредното 6-то предизвикателство в което този път ни гостува една дама с която ми е много приятно да ви запозная.
Давам й думата, за да ви представи днещшната тема:

"Здравейте феички!
Казвам се Вера  и съм кръстена на двете ми баби. Родена съм на 03,03,1983г, а тази година навърших 30 години. Имам три прекрасни момчета : Самуил на седем; Калоян на пет и Борис на година и четири месеца , както и любимият ми мъж и техен баща – Димитър!
С рисуване се занимавам откакто се помня, защото и двамата ми родители рисуват прекрасно, пиша стихове от първи клас, а  с картички се занимавам някъде от четвърти, което ще рече вече 20-тина години, всеки случай е по-голямата част от съзнателният ми живот
Имам и много други увлечения, с които се занимавам сравнително от скоро.Такива са рисуването на стъкло, шиенето, бижутата! Страст са ми всякакви приложни изкуства въпреки, че не съм учила нищо такова.  Обичам да се ровя и да откривам нови или непознати техники на изработване на какво ли не, като плетенето на една кука примерно. Сред любимите ми занимания е и рециклирането 
Днес имам удоволствието да ви предизвикам, но изборът ми за предизвикателство не беше никак лесен! Минах през  големи колебания, а именно : първоаприлска шега, международен ден на птиците и куп известни личности свързани с датата! И сега може да помислите, че това е шега, но не е! Окончателният ми избор  е „Клечки, пръчици и клончета”  Много е шантаво и си мисля, че няма да привлека много участници, но ми се искаше все пак да е истинско предизвикателство.
Най-накрая, но не на последно място ето и няколко картички за вдъхновение от мен,  които съм правила с клечки за зъби и бамбукови шишчета. Предварително се извинявам за преобладаващите коледни сюжети, но покрай децата не ми остава особено много време за творене и успях да допълня колекцията само с две по-актуални картички




Eто още малко картички, с клечки :)


Пожелавам ви приятно творене с развихрена фантазия и пъстро настроение!"

И така, в следващите две седмици ще очакваме с Вера вашите проекти с клекчи, пръчици и клончета с нетърпение :) А вие не забравяйте,че имате съвсем мъничко време за да се включите в Хоби предизвикателство 35, зададено от Кати..(Kakichka)



9 коментара:

Toni каза...

Краси, нищо не се чете, не знам дали повредата е в моя телевизор, или не...тази вечер ми е каръшката.

Te4eto каза...

И аз не мога да видя какво е заданието и кой го задава.

Sophie каза...

И аз виждам само празни прозорци с червени Х...:(

Plamnito каза...

Микадо е любимата ми игра, а звездата на Давид ме грабна от пръв поглед. Вече обмислям участието си в това предизвикателство.

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Момичета имаше проблем с публикацията. Смених някой неща и се надявам сега да е ОК.. Предизвикателството е страхотно оригинално и аз искрено ще се радвам да успеете да се вдъхновите и да се включите.

Sophie каза...

Да, сега вече виждам публикацията. Много интересна и различна тема, кара те да мислиш креативно и това ме предизвиква да опитам и аз да се включа. :)

Anelia каза...

Момичета здравейте, аз качих моята картичка точно в момента ,когато нищо не се виждаше, само прочетох ,клонки и клечки и реших, че става картичката ми е подходяща, защото има клонки храста, но.... само на печат и сега видях ,че се изисква да са истински клечки, таааа в този ред на мисли искам да помоля да махнете картичката ми, защото не е по темата.Мерси!

Sophie каза...

моля, кажете ми до кога имам време да качвам картичка, защото мисля да е по-късно днес?

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

докато е активен Мр Линки, все може да качваш..
По принцип предизвикателствата са с продължителност 2 седмици. От понеделник в 00:00ч до понеделник 23.59ч
Имаш още повече от седмица за това предизвикателство..