четвъртък, 8 ноември 2012 г.

Резултати от гласуването в Хоби предизвикателство №24 "Tъмно и /или тинейджърско"





Здравейте момичета!

Време е да обявя резултатите от това изключително вълнуващо и интригуващо Хоби предизвикателство , зададено от Каи (KalySto).
През изминалите седмици за Кали, за мен , както и вероятно за мнозина от вас беше изключително вълнуващо да съпреживеем представите на всяка от вас за тинейджърска и/или тъмна (dark) картичка.
Имаше изключително красиви и изпипани до най-дребния детайл картички, имаше много иновативни предложения и оригинални хрумки.
Всички картички бяха направени с много старание и много любов. Явно..тинейджърките във всяка от вас все още се изявяват, или..любовта и вниманието към близките ви тинейджъри е достатъчен стимул, за да разбуди вашите скрити заложби.

Най-напред ще обявя победителката на случаен признак. Този път това е:


Под номер 19 е картичката:

19. Borqna 

Borqna, ти си нашата "Кралица на КЪСМЕТА" в Хоби предизвикателство №24 "Тъмно и/или тинейджърско" и получаваш 20 бонус точки, както и възможността да окичиш своя блог ако желаеш с банерче:
и/или

А сега да обявя и резултатите от вашето гласуване: На първо място с 16т сте поставили страхотната картичка на Dilyana:

8. Dilyana 
Диди, може и да си мислиш,че това не е твоя стил, но картичката е толкова перфектно в стила, че..определено това е един от твоите стилове :)Ти си нашата "Златна КРАЛИЦА" в Хоби предизвикателство №24 "Тъмно и/или тинейджърско" ! Твоите 16т са златни и с натрупване вече имаш 36 златни точки. Можеш да си избереш от Галерията с награди наградка на стойност 36 златни точки, ако желаеш , както и да окичиш своя блог с банерче:



  На второ място с 15т сте поставили закачливата картичка на Mila:

12. Mila 

.Мила, ти си нашата "Сребърна КРАЛИЦА" в Хоби предизвикателство №24 "Тъмно и/или тинейджърско" и твоите 15т са златни ( с натрупване имаш вече 84 златни точки!) Можеш ако желаеш да си избереш награда от Галерията с награди на стоиност 84 златни точки,както и да окичиш своя блог с банерче:

                                               


 На трето място с 9т сте поставили картичката на Villi:

25. Villi 

Вили, ти си нашата "Бронзова КРАЛИЦА" в Хоби предизвикателство №24 "Тъмно и/или тинейджърско" и твоите 9т са златни.С натрупване твоите златни точки са 15 и можеш да си избереш от галерията с награди подаръче на стойност 15 златни точки, ако желаеш, както и да окичиш своя блог с банерче:

                                                



И..сега следва една специална изненада, от нашия Гост Дизайнер Кали:
 "Искам да ти предложа да направя една картичка и малка наградка за (ако искаш така го наречи) "Любимка на дизайнера".Та за мен това е Вили с невероятните и рисувани картички.Аз като човек, който не може да рисува много се зарадвах на таланта и смелостта и."


И така, Вили, получава за свояето цялостно творчество в това Хоби предизвикателство специална награда- картичка, изработена от нашия Гост Дизайнер - Кали, както и малка наградка.

От мен пък, получава допълнителен банер"Любимка на Гост дизайнера", който ако желае може да добави в своя блог:



Точките, които всяка от вас е събрала и не са златни са точки, които са си ваши и с натрупване от участията в следващите предизвикателства, когато достигнат 100т.,се приравняват към 20 златни точки , като запазят останалите си "обикновени" точки докато съберат отново 100т и така всеки път с натрупване. Всеки, който има златни точки, може да си избере подаръче от галерията на стойност, до стойността на златните си точки. Моля, момичетата , които до сега са били победителки да прегледат колко златни точки са събрали до сега в "Събрани точки" и да си изберат наградки, ако желаят от "Галерия награди", като ми пишат на е-mail: krassimira.ivanova@gmail.com, какво точно са си избрали за своите точки и на какъв адрес да им го изпратя. Честито на Dilyana, Mila и Villi за резултата от гласуването. Отправям към вас покана да се включите като вдъхновителки в Хоби предизвикателство №30. , ако желаете.
Ще очаквам да ми пишете, за да се уточним. Благодаря ви предварително.

От сърце благодаря на всички момичета, които се включиха в Хоби предизвикателство № 24 - "Tъмно и /или тинейджърско" с уникалните си проекти.
Благодаря и на всички, които се включихте в гласуването, за да определим победителките!
 За мен беше голямо удоволствие да видя креативните ви проекти !

Подготвила съм едно банерче и за KalySto, която беше гост дизайнер в нашето 24 Хоби предизвикателство "Tъмно и /или тинейджърско" и успя да ви вдъхнови за чудесните проекти, които ни показахте:


Остават броени дни до края на Хоби предизвикателство 25" Рожден ден" в което можете да се включите с проекти подходящи за подарък за рожден ден. Ще се радвам да се видим и там.. Благодаря ви !



2 коментара:

Borqna каза...

Сага разбрах!
Аз съм най-щастливата кралица на късмета!
Дами, картичките ви са чудесни!
Краси - твоето Хоби предизвикателство е едно от любимите ми! Желая ти много радост и успех!
/И ноля, не се сърди, когото не участвам - понякога просто нямам време!/

Villi каза...

Eхааааа,каква страхотна изненада,а те даже са не една -а цели две!!!:))) Благодаря ви момичета ,че сте ме провъзгласили за бронзова кралица-това за мен е чест!!!:)))Честито и на другите момичета,страхотни сте!:)))
Но най-много от всичко ме изненада приятно и истински ме ощастливи...това ,Кали ме е удостоила с такава страхотна титла-като любимка на гост-дизайнера...това за мен означава страшно много и е голяма чест!!!:)))Благодаря ти Кали от сърце:) С нетърпение ,ще очаквам картичка направена от теб-което се равнява на цяло съкровище!:) Винаги с интерес следя блога ти и съм очарована всеки път:))) Благодаря!:)