понеделник, 18 март 2013 г.

Хоби предизвикателство №35 Easel card





Здравейте дами,

Днес започва нашето пето Хоби предизвикателство - техника и/или стил. В нея Гост дизайнер ни е отново Ирина Кирякова, а какво ви е приготвила тя, ще прочетете от самата нея :) :

"Здравейте картичкоприятелки,
аз съм Ирина и отново е мой ред да ви предизвикам.
Преди това искам да ви разкажа още нещо за моите хобита.
Освен  картички,шия гоблени и изработвам бижута.
Всъщност шиенето на гоблени ми е най-старата страст.
Ето и някой мои стари творби:


Бижута си правя за мен,не излизам от къщи без тях.



Темата ,с която искам да ви предизвикам е Easel Card.
Единственото условие е да изработите тази тип картичка.
На вас оставам да изберете форма,цветова комбинация и елементи.
Ето какво измайсторих:


Картичката,която най-много ме впечатли ще получи награда от мен-
блогче дизайнерски хартий и нещо изработено от мен( което за сега е изненада).

Ще следя с интерес творбите ви.
Поздрави!
Ирина"
И така, Ирина ви предизвикава през следващите две седмици да ни покажете своите Easel картички с форма, цветове и тема по ваш избор. Очакваме ви!

И само да напомня,че имате още съвсем малко време да се включите в Хоби предизвикателство 34, зададено от Kakichka...

 


3 коментара:

smiles каза...

Страшно много се радвам, че има и други фенове на бродерията наоколо...с удоволствие ще опитам да се включа в това предизвикателство!!!
Картичката вдъхновение е страхотна :))

Unknown каза...

Ще се радвам да се вклщчиш smiles.

Stefi каза...

Здравейте! Защо го няма бутона за качване на картички в предизвикателството? Срока все още не е изтекъл, нали е две седмици считани от 02.04-или бъркам?