понеделник, 12 декември 2011 г.

Хоби Предизвикателство №2 " Коледна украса."




Ето,че дойде времето да обявя Хоби Предизвикателство №2>

Както знаете, 2-то ни предизвикателство е планирано да бъде 3Д проект , шаблон, кутийка, 3Д картичка или някакъв друг проект, който отговаря на зададеното условие.
И така, днешното условие е да споделите тук, Коледната украса, която сте подготвили за вашия дом. Условието е, да е изработена от вас, и да не е просто Коледна картичка, а поне 3Д Коледна картичка. Разбира се, би могла да е и всичко друго - шито, плетено, бродирано, рисувано, декупирано, или каквото се сетите..
В случая, може дори да не бъде върху хартия..

Ето моето вдъхновение за вас:


Както виждате, то е част от ръчно направената Коледна украса за дома. Признавам,че в приготвянето й много ми помагаха още един чифт малки ръчички. Съжалявам,че не съм снимала процеса. Ще ви разкажа повече за него в блога си.

Продължителност на предизвикателство №2 - от 12.12.2011 до 02.01.2012г
Гласуване за победител в предизвикателство №2 - от 03.01.2012 до 05.01.2012г
Обявяване на победителите в предизвикателство №2 - 06.01.2012г

Пожелавам ви много вдъхновение и време за да реализирате вашите креативни идеи. УСПЕХ!








4 коментара:

Ivaalex каза...

Много благодаря за дадената възможност. Пуснех линчето за това коледно приключение във Фейса ми за да може да се включат още хора... ще се опитам и някак в блога да го разпространя. Поздрави от нас.

goldie каза...

Щурчо да вземеш да ми пуснеш адреса си на ros_iva@abv.bg :))))
Че си ми късметче в коледната размяна!
:))))

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Иве, благодаря ти. Благодаря и на всички момичета с различни хобита, от картичкоправенето, които се включват. Страхотни сте! Ще се радвам, ако тук ви хареса и участвате активно!

bairozan каза...

Благодаря за топлото посрещане, Щурчо! Това са точните думи, от които има нужда един новак!