вторник, 15 май 2012 г.

Хоби Предизвикателство №12 - Сватбено 30.04.2012-14.05.2012





Здравейте момичета!

Сигурно нямате търпение да видите кой е гост дизайнерът ни във втория кръг на Хоби предизвикателствата?
Е.. този път това е Мила.
Момичето, което се появи с гръм и трясък и още с първата си картичка стана победител в предизвикателството на Двете Елши.
От тогава Мила почти винаги където участва печели някаква награда за старанието с което прави своите проекти - винаги изпипани откъм идея и перфектни откъм изпълнение.
Надявам се с нейното участие като гост дизайнер във второто Хоби предизвикателство №6 да разберем малко повече за нея от самата нея.Ето какво казва тя за себе си:

"Започнах да правя картички като на шега.  Провокираме напрегнатото ми ежедневие и нуждата да намеря приятен и различен начин за разпускане след дългия работен ден. И така се оказа, че картичкоправенето ми е доста присърце.
Последните две три години правех картички към  подаръчетата за Коледа на моите близки – винаги обичам да има и нещо измайсторено от мен - нещо в което да има вложена емоция към получателя. Първата, която направих за предизвикателство беше преди почти година за "Предизвикателство по скеч" на Двете елши, се появи на  06.06.2011. Бях се сдобила с едно блокче дизайнерска хартия и печат и мастило преди Коледа и то не защото планирах да го ползвам за нещо конкретно, а  просто ми харесаха и си направих подаръче :). И така един ден след работа се прибрах и седнах да майсторя „Чудото”, имам чувството че ми отне цяла вечност оцветяването, измислянето ... Беше голяма импровизация... :) В последствие се появи и блогчето, в което да споделям новата си страст.
Харесвам прекалено различни стилове и би ми било трудно да се огранича, ако трябва да ги сведа само до един любим  -  графични –семпли и изчистени  картички,  vintage стилът и разбира се с много цветя :), като цяло картичките, в които има внимание към детайла.
Ако трябва да говорим и за любима техника, тук въпросът също не е лесен, тъй като всеки път се опитвам да експериментирам и да пробвам нови неща.
Любими картички ...  ако ги сведа от последните два –три месеца ще ми е по-леко да ги сведа до Vintage blue, Многоцветно, Малкия пилот, Пролетно,  Sweet heart, Бяло и лила.
Вдъхновението ми не е породено от някакво конкретно търсене, а в повечето случаи след като видя темата на дадено предизвикателство, печат /, който много ме впечатли/ или изживяна емоция, се заражда спонтанно и някое зрънце започва да ме човърка бавно-бавно и да се оформя като цялостна идея и визия, за това което ще става картичка. Разбира се винаги в момента, когато седна с  хартиите и печатите, нещата се видоизменят  и развиват.
Нетипично ми е да правя картички през светлата част на денонощието – като изключим оцветяването.  Моето време определено е вечер /аз съм „бухал” ако мога така да се изразя :)/.
Като цяло обичам да влагам енергия и душа, в ръчно правени нещица / така разпускам и се чувствам пълноценна /– харесвам и обичам да шия  гоблени,  правя бижута, шия,  от скоро се пробвам и с играчки /пак на шега :)/, допада ми да експериментирам и  в кухнята. И освен всичко това обожавам да стоя в леглото с хубава книга и чаша горещ шоколад , ските и кънките на лед.

Момичета, бъдете креативни и не спирате да се разривате;  правете нещата, които Ви доставят удоволствие и черпете с пълни шепи от него. Хобито не е страхотно, страшно позитивно и зареждащо много се радвам, че споделяме  такава приятна емоция !"
Е..време е да ви кажа и темата, която е избрала  за своето авторско предизвикателство Мила>
Темата на нашето Хоби предизвикателство №12 е "Сватбено"
Ще очакваме от вас, да ни покажете вашите проекти на тази тема.Това може да са картички, покани за сватба, пликове и/или кутийки за пари, и..каквото още се сетите.
Ето какъв страхотен проект ви е подготвила Мила за вдъхновение:
Продължителност на предизвикателство №12 - от 30.04.2012 до 14.05.2012г
 Гласуване за победител в предизвикателство №11 - от 15.05.2012 до 17.05.2012г
Обявяване на победителите в предизвикателство №11 - 18.05.2012г

 Е, момичета..- ваш ред е!Очакваме с нетърпение вашите проекти!





1 коментар:

VioletCloudlet каза...

Страхотно предизвикателство! А и сезона на сватбите започва с пълна сила ;)