понеделник, 20 август 2012 г.

Хоби Предизвикателство № 20 "СКЕЧ " 20.08.2012-03.09.2012





Здравейте момичета!
Днес имам изключителното удоволствие да ни гостува победителката в Хоби предизвикитаелство №15 "СКЕЧ" - Iva.(Ivet fantasy)
Днес тя е подготвила специално за вас един много красив СКЕЧ. Ето го и него:




"Мили хартиени фурии,феи,чудодейки ...
Изключително ми е приятно,че благодарение на вас имам удоволствието да бъда гост при Краси и да ви "предизвикам".
Скеча изготвих специално за вас,надявам се да ви допадне и да проявите страхотната си фантазия,направете картичка с любима ваша картинка,използвайте любимите си цветове,вдъхнете живот на хартията и ни покажете какво сте сътворили.Ще се радвам на всяко ваше участие,очаквам ви с нетърпение!"

Това е картичката, която ви е подготвила Ива за вдъхновение:

                                  

                                          
А ето какво пожела да ни разкаже Ива за себе си:

"Здравейте от мен Иванина подвизаваща се като :Ivet fantasy-името ми даде една приятелка,която само тя ме нарича Ивет,а блога го кръстих така,защото това са моите фантазии,споделяйки ги с вас :)Всичко започна миналата Коледа,бях направила една ,две картички и решихме с колегите да изненадаме всички с по една малка коледна картичка със закачлив текст ,за коледния банкет...и така 100 бр.малки закачки,които ми дадоха вяра че мога да започна и съвсем сериозно да правя картички за своите близки и приятели.Вече година и половина,това е моето хоби,запълва свободното ми време и ме прави щастлива.Намирайки себе си на такава възраст/все пак съм с "неприлично големи деца"/,започнах да гледам на живота с други очи,работя изключително и само с мъже,професията ми е по-скоро мъжка,много динамична и в доста случаи "инфарктна" и може би нуждата да развивам женската си природа така силно е "крещяла"в мен,че вечер пребирайки се от работа имах нуждата от релакс...да намерих го в хартията,в моливите,в многото опити /успешни и не толкова/,потъвайки в мислите си и фантазиите си,изключваща се от околния свят и най-вече релаксираща.Това съм аз,криеща се зад името на блога ;)"


Надявам се, че СКЕЧ-а на Ива ще ви вдъхнови да се включите в нейното авторско Хоби предизвикателство № 20 "СКЕЧ".
Очакваме ви!





Няма коментари: