понеделник, 12 ноември 2012 г.

Хоби предизвикателство 26 " 3Д проект - Сладки изкушения"




Здравейте момичета!

Време е за нашето второ предизвикателство от петия кръг на Хоби предизвикателствата :)
По традиция нашето 2 предизвикателство е  3Д проект , шаблон, кутийка, 3Д картичка или някакъв друг проект, който отговаря на зададеното условие..
В това наше Хоби предизвикателство имам удоволствието да ви представя отново нашия Гост Дизайнер.
Този път, това е отново Роси goldie, която трябваше да участва като Гост Дизайнер още в изминалия кръг, но..поради летните отпуски и липсата ми от София и..разни други мои неуточнения на точното време няйното гостуване се отложи за този кръг.
И така, без да се бавя повече й давам думата, за да ви представи своето авторско предизвикателство:

"Здравейте,Фурии!

Дойде и моята дата.
Преди да ви въведа в темата,да ви разкажа нещо повече за блога си.

Много скоро ще станат две години от създаването му.Естесвено повода за това беше участието в предизвикателства,но и не само.
Самата аз съм приятел с повечето от вас във разни социални мрежи,но с голямо удоволствие чета и публикациите ,въпреки че вече съм видяла снимките.Четейки вашите думички,картичките се зареждат с емоции и оживяват.За това макар и често безмълвно(поради липса на време)си обикалям по блоговете и си чета :).
Та си мисля,че когато ви разкажа за картичката си тя ще ви въздейства и зареди.
А никнейма ми идва от думичката Golddigger(заглавието на една моя любима песен,а не защото съм "златотърсачка"),когато бях бременна с малчо се бях регистрирала така в един форум и другите бъдещи майчета ми сложиха галеното Goldie.
Създаването на картички ми носи голямо успокоение,но напоследък ми остава все по-малко време за това и все по-трудно си открадвам свободно време,за да се гмурна в материалите.За никой от вас не е тайна,но материалите без,които не мога са цветята и дантелите,както и любимите феи,за това ми е адски трудно да правя мъжки картички....


И така стига съм дрънкала...запознайте се с предизвикателството.
Темата,която ви избрах за това 3-Д предизвикателство е "Сладки изкушения",т.е. от вас се иска да направите нещо 3-Д-дали ще е буквално хартиено сладко изкушение или нещо ,в което да си сложите изкушение,а защо не и нещо,в което да си събирате рецептите за сладки изкушения...

И тъй като наближава времето на коледните сладки и курабийки,аз ви подготвих това:
                                   


             

А именно точно последното,картичко-тефтерче, в което да се съхраняват рецептите за сладките изкушения.Съвсем умишлено не е коледно,а по-универсално.И естествено отпред се кипри не кой да е , а Феята на сладките.Къде без фея...."

Ето и  още малко снимки за вдъхновение от прекрасния проект на goldie, с която през следващите 2 седмици ще очакваме вашите 3Д проекти "Сладко изкушение" с нетърпение :

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=853f54fea3&view=att&th=13ae4c799a57c67a&attid=0.2&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8ZjPHdOxByl_aKz4ah8pEF&sadet=1352537416295&sads=lyvPoN7QhzWrUaVMo6EJZSWGWm0 https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=853f54fea3&view=att&th=13ae4c799a57c67a&attid=0.4&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8ZjPHdOxByl_aKz4ah8pEF&sadet=1352537445456&sads=CCc3bbfAIhPhROBgM2yZ3BHPv4I

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=853f54fea3&view=att&th=13ae4c799a57c67a&attid=0.5&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8ZjPHdOxByl_aKz4ah8pEF&sadet=1352537482257&sads=hea7tzUrf6gyele7tNM9_KigLLw  https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=853f54fea3&view=att&th=13ae4c799a57c67a&attid=0.6&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8ZjPHdOxByl_aKz4ah8pEF&sadet=1352537499639&sads=JyuQ04VNDM_DjNg7zirGAu5teV4

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=853f54fea3&view=att&th=13ae4c799a57c67a&attid=0.7&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8ZjPHdOxByl_aKz4ah8pEF&sadet=1352537516557&sads=XNlqJBF76HZr6LmJJazRyagu9QU

Надявам се,че проекта на Роси ви е вдъхновил и вече имате идея с какво ще се включите и вие.
Можете да участвате с колкото желаете проекти ..
Очакваме ви!



1 коментар:

Steve Finnell каза...

you are invited to follow my blog