петък, 18 януари 2013 г.

Резултат от гласуването за Хоби предизвикателство 29 "Декорирай само с ножичка, пънч или шаблон"





Здравейте момичета!

От няколко дни обмислям тази публикация за резултатите от гласуването и..някак все не ми се получава.
Искаше ми се да отминат малкото страстите, да ми отлежи малко неприятното усещане от тона на разгорялата се дискусия и да мога по-неемоционално да обобщя резултата от нея.
Тъй като беше повдигнат въпроса,че някой трябва да поеме отговорността за случващото се, искам да кажа,че ЦЯЛАТА ОТГОВОРНОСТ за случващото се в Хоби предизвикателствата е моя и естествено, ако някой има някаква вина, то това съм аз.

И преди се е случвало някой проекти да не отговарят напълно на зададените условия, но повечето са отговаряли и аз съм оставяла неотговарящите с мисълта,че те ще си отпаднат при гласуването сами, защото гласуващите момичета следят за това.
В това предизвикателство обаче, се оказа,че повечето не са разбрали условието. Когато Маги ме попита какво да правим, в първия момент й казах,че мисля да оставим на гласуващите да преценят, както сме правили до сега. След това се появи дискусията в темата на самото предизвикателство, доколко някой от картичките не отговарят на условията. Мислех да оставя всички и само да помоля гласуващите да гласуват не просто за картичките, които им харесват най-много, а за тези, които според тях отговарят най-пълно на условието на конкретното предизвикателство.
Тогава обаче се появи коментар, според който : " ...следя последните няколко предизвикателства мисля, че това не е първото, в което повечето неща не отговарят на темата :)Освен това мисля, че повечето хора гласуват по- скоро за това, което им е направило най-силно впечатление, дори и да не отговаря на рамката, скеча, темата и т.н. :)" и това ме убеди,че не съм права да оставям на гласуващите отговорността .. Тогава казах на Маги да ми даде списък с проектите, които наистина не отговарят на нейното условие.
Списъка беше по-дълъг. В последния момент доста го съкратих, защото част от проектите, макар да не бяха Пънч -арт все пак бяха "декорирани само с ножичка, пънч и шаблони".. Може би сгреших, като редактирах списъка на Маги, защото правото да определи кои отговарят и кои не наистина е нейно, за което й се извинявам.

В крайна сметка дискусията ме отведе до едно решение, което смятам за правилно.
Аз винаги и на всеки ще съм благодарна за това,че е взел участие в Хоби предизвикателствата, защото за мен е проява на уважение към предизвикателството, когато някой участва. НО, Гост дизайнера е този, който трябва да прецени дали и доколко отговаря на зададената от него тема, скеч, и т.н и има право да го съобщи на тези, които не отговарят. Хубаво е да е по-рано, както отбеляза Тони, за да имат време да се включат с проект по темата, ако все пак желаят и ако успеят във времето. Този път това не се случи, защото аз по-късно реших,че трябва да повдигнем тази тема и да сложим  ред , за да не се случва участие заради участието.Лично аз предпочитам, макар и малко проектите, които участват да са наистина по зададената тема. Смятам,че така е редно да бъде.

Благодаря на всички , които запазиха добрия тон по време на  дискусията , както и за конструктивните предложения и  позициите които отстояваха.Извинявам се публично на всички, които са се почувствали засегнати, обидени и огорчени- не това е била идеята. Както не веднъж съм казвала, най-важното в едно хоби е удоволствието, което ни носи, докато се занимаваме с него. Приемам предизвикателствата и в частност Хоби предизвикателството като едно място където можем да споделим творенията си и заедно да се възхищаваме на това кой какво е успял да сътвори, както и да научаваме нови неща, техники, стилове, композиции, да се учим едни от други и да се вдъхновяваме.

И тъй..мисля, да приключвам с обобщенията по темата. Време е да обявя резултатите от гласуването и нашите победители.
Дълго мислих, дали да подложа на рандом генератора всички участници, или само тези, за които гласувахме. Реших обаче, че всички заслужават да си видят късмета, защото..в крайна сметка са се постарали да участват и като компенсация за това,че не са предупредени навреме и не са имали време и шанс да направят проект, отговарящ на условията...
Рандом генератора избра :



И така, нашата "Кралица на КЪСМЕТА" този път е веселата картичка :

19. Irina Kirqkova 


Иринка,  за мен е удоволствие да ти съобщя,че си  нашата "Кралица на КЪСМЕТА" в Хоби предизвикаелство 29 " Декорирай само с ножичка, пънч или шаблон", зададено от Маги. Ти получаваш 20 бонус точки и възможността да закичиш своя блог с банерче:



и/или



А сега, преди да обявя резултата от гласуването , искам да ви кажа,че нашия постоянен спонсор магазин NaBorsata.com избра да награди :

13. Deni 


ЧЕСТИТО на Deni! Да си ползваш шедрата награда с удоволствие и да се похвалиш какво си си избрала..

На първо място с цели 36 т сте поставили картичката на Irina Kirqkova.

19. Irina Kirqkova 


Ирина, ти си нашата "Златна Кралица" в Хоби предизвикателство 29 " Декорирай само с ножичка, пънч или шаблон", зададено от Маги. Твоите 36т са златни и с натрупване имаш вече 77 златни точки!! Можеш да избереш от галерията с награди подаръче на стойност 77 златни точки, както и да окичиш своя блог с банерче, ако желаеш:



Също така, получаваш възможността да зададеш техниката или стила в Хоби предизвикателство 35. Свържи се с мен на krassimira.ivanova@gmail.com за да се уточним допълнително.

На второ място с 20т сте поставили два проекта. Това са картичките :

3. danka mateeva 

и
11. nuschinka 


Danka, nushinka, вие сте нашите "Сребърни кралици" в Хоби предизвикателство 29 " Декорирай само с ножичка, пънч или шаблон", зададено от Маги.. и вашите 20т са златни. danka mateeva  с натрупване е събрала 47 златни точки, а nushinka 20т. Можете да си изберете подаръчета от Галерията с награди ако желаете, както и да окичите своите блогове с банерче:



На трето място с 10т сте поставили отново два проекта. Това са:

8. Neli 

и
13. Deni 


Neli и Deni , вие сте нашите "Бронзови кралици" в Хоби предизвикателство 29 " Декорирай само с ножичка, пънч или шаблон", зададено от Маги. и вашите 10т са златни.Deni с натрупване до сега е събрала 23 златни точки, а Neli 10. Можете да си изберете от галерията с награди подаръчета на такава стойност, както и да окичите своя блог с банерче:



Точките, които всяка от вас е събрала и не са златни са точки, които са си ваши и с натрупване от участията в следващите предизвикателства, когато достигнат 100т.,се приравняват към 20 златни точки , като запазят останалите си "обикновени" точки докато съберат отново 100т и така всеки път с натрупване. Всеки, който има златни точки, може да си избере подаръче от галерията на стойност, до стойността на златните си точки. Моля, момичетата , които до сега са били победителки да прегледат колко златни точки са събрали до сега в "Събрани точки" и да си изберат наградки, ако желаят от "Галерия награди", като ми пишат на е-mail: krassimira.ivanova@gmail.com, какво точно са си избрали за своите точки и на какъв адрес да им го изпратя. Честито на Irina Kirqkova, Danka Mateeva, nushinka, Neli и  Deni за резултата от гласуването.


Искам да благодаря специално на всички, които се включиха в
Хоби предизвикателство 29 " Декорирай само с ножичка, пънч или шаблон" , както и на Гост дизайнера ни в него -  Маги  за гостуването и за чудесните картички за вдъхновение, както и за подробното и полезно уроче, което ни беше приготвила.
Подготвила съм банерче и за нея:




Благодаря ви, момичета!
Благодаря ви за дискусията, която предизвикахте, за да внесем малко повече ред в спазването на условията на предизвикателствата.
Благодаря и на всички вас, които се включихте в гласуването и определихте нашите Кралици в това Хоби предизвикателство.
Очаквам ви в текущото ни Хоби предизвикателство №30, "Рециклирай", където гост дизайнер ни е Bearkis



6 коментара:

Anelia каза...

Хайде, момичета, честито, чудесни проекти. Краси, сигурно си разтроена или поне подразнена от разигралия се спор, но не го приемай лично.Колкото хора,толкова и мнения.Аз лично ще продължа да участвам и да се забавлявам с вас :-)))

Rosica Katreva каза...

Честито, момичета! Много се радвам за вас. Продължавайте да ни радвате с красотички. Краси, аз също ще продължа да участвам :)

Deni каза...

Честито на всички наградени момичета и специално благодаря на Мария от NaBorsata.com , която избра да награди точно моя проект!

nuschinka каза...

Честито на всички наградени момичета! Много се радвам, че и аз съм сред вас! Благодаря на всички, които гласуваха за моята картичка!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Честито, момичета - заслужено! Чак сега влизам тук и виждам, че и аз съм сред отличените! благодаря! Голям грях имам, защото няколко пъти пропускам да гласувам, дразня се на себе си, че все се оправдавам с липсата на време...Ноооо....това е положението, както се казва! Дано дойдат по добри времена! Силно гуш за всички и не спирайте да творите, аз все пак понадничам тук да си изплакна очите с красотите ви!

Toni каза...

Честито на всички победители, наистина заслужени награди! Аз не бих спряла участия заради някакви спорове, както каза Краси, хобито е за удоволствие и да носи наслада, а не огорчение. А правилата са за да се спазват:) Ще внимавам повече за в бъдеще.