понеделник, 7 януари 2013 г.

Хоби предизвикателство №30 РЕЦИКЛИРАЙ





Здравейте дами!

 ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА с пожелания за много любов, много късмет и нестихващо вдъхновение!Бъдете здрави, за да се радвате на всички прекрасни неща, които ви предстоят!

Изключително съм щастлива, че имам възможността в първото Хоби предизвикателство за тази година да ви представя нашия Гост дизайнер в Хоби предизвикателство №30.

Направо ще й дам думата да се представи и да ви каже каква ще бъде темата в следващите две седмици:

 "Новагодина...нов късмет...в ново предизвикателство!
Здравейте,с мен-Бисерка/Bearkis
Повечето от вас поназнайват с какво обичам да се занимавам в картичкоправенето,но като начало (и по молба на чаровната Краси:)),трябва да кажа няколко думи за себеси:
-Търся се,все още,макар  любими да са ми винтидж и шаби стилове,играта с природни материали ,или рисунките с туш...
-Определено залитам по топлите тонове,макар да ги обичам  цветовете всички...все пак работя с тях:).
-Мога да се хвърля в съвсем изчистена визия,или другата крайност-многослойна и претрупана,зависи от подсказката...и посланието.И настроението,разбира се ,което е определящо за мен!
-Държа в "баналните"послания да казвам нещо по-различно,мое си...доколкото е възможно ,със средствата на кардмейкинга
Днес ,в  тема по желание(и една от предпочитаните ,за мен) ви предизвиквам с :
"РЕЦИКЛИРАЙ"
След празниците винаги има куп неща за дооглеждане и преработка,с които  си осигуряваме дни наред вдъхновение и творчески безпорядък(особено,такива ,като мен,хи,хи!)
Огледайте се,като начало,дайте път на въображението,споделете удоволствието с мен и всички!
Ето моето,за вас:
-спасени от коша  парченца хартии,кашон и нотен лист,
-"дизайнерски",собствени хартии,в игра с въображението,
-канапче ,малко състаряване...и едно "напукано"сърце,от черупки,събрани в "зимно послание...до някого"!


Творете,аз с радост ще разглеждам резултатите !" 

 Сигурна съм,че повечето от вас познават творчеството на Bearkis, а за мен, нейните творби винаги са били извор на вдъхновение заради прекрасния начин по който тя усмее да ги поднася и заради огромния талант, който притежава да твори красота...

И така, в следващите две седмици, ще имам изключителното удоволствие да следя вашите творби на тема "Рециклирай".

За малко да пропусна да ви напомня,че освен  трите победителки, които избирате вие, с вашите гласове и "Кралицата на късмета", която избира рандом генератора,  ще имаме още един победител ' "Любимка на спонсора", избран от нашия постоянен спонсор - магазин NaBorsata.com , Нашия постоянен спонсор любезно предоставя ваучер на стойност 20лв за пазаруване в своя интернет магазин NaBorsata.com ,






Сигурна съм,че нямате търпение да се втърнете към вашите  материали за рециклиране и да ни покажете красотите, които можете да сътворите от тях.. Ние с Бисерка ви очакваме..- покажете ни ги!





Няма коментари: