понеделник, 1 октомври 2012 г.

Хоби предизвикателство №23 "Ембос и/или дистрес"





Здравейте дами!

Днес имам отново приятна изненада за вас..
Гост дизайнер в Хоби предизвикателство  №23  при нас е .. отново Вили Веселинова!
Тя едва ли има нужда от повече представяне. Повече за нея можете да научите, ако надникнете в предишното й авторско Хоби предизвикателство (Хоби предизвикателство №21" Цветова комбинация" ) или в нейния блог .........
Сигурна съм,че и вие сте много щастливи да ни гостува толкова талантлив творец , а темата която тя е избрала за предизвикателство 5 "техника или стил" е също толкова любима на много от вас: "Ембос и/или дистрес"
И така момичета, в следващите 2 седмици ще очакваме вашите творби с нетърпение.
А ако вие нямате търпение да видите каква прелестна картичка за вдъхновение ви е подготвила Вили , ето я и нея:



Ето какво казва Вили за условията в своето авторско предизвикателство:
"В моята картичка съм използвала релеф от типа „студен” ембос, но ограничение в това отношение
за предизвикателството няма, може да се използва и топъл, дори и двата вида.
Направила съм няколко вида състаряване  – „оръфала” съм краищата,
изшкурила  съм повърхността на хартията и съм оцветила ръбчетата й. Тук също няма ограничения.
Използвайте всичко, което ви харесва!"

И така.. ограничения няма..Не се съмнявам,че вече имате идеи за вашите проекти с ембос и/или дистрес, а аз нямам търпение да ги споделите с нас..




Няма коментари: