вторник, 30 октомври 2012 г.

Хоби предизвикателство №24 - „ТЪМНО и/или ТИНЕЙДЖЪРСКО”





Здравейте момичета!

Днес отново е понеделник, от тези в които е ред на ново Хоби предизвикателство.
Този понеделник е ред на нашето четвърто 6-то предизвикателство "Гост дизайнер"
Този път имам изключителното удоволствие наш гост дизайнер да бъде Кали (KalySto), която не се съмнявам,че всички вие много уважавате и обичате като творец.
Нейния блог e от местата, които винаги са много вдъхновяващи и в които човек може да научи много за правенето на картички и за начина на използване на различни материали , както и за различни техники. За мен е истинско удоволствие да дам думата на Кали, за да ви представи своето авторско предизвикателство -  Хоби предизвикателство 24:



"Здравейте от мен Кали (KalySto). Мисля, че вече добре се познаваме, но и тук ще кажа, че в правенето на картички се влюбих през Коледата на 2010 година. Постепенно се запалих по оцветяването на печати, шиенето на хартия на машина, ръчно правените цветя и „paper piecing”-а. Винаги съм обичала да майсторя разни неща и това, че картичките така ми влязоха „под кожата”, май не беше толкова изненада за околните, колкото за самата мен.
 




А картичките ги обичам да са шарени, многопластови и богато украсени. Отдавна спрях да гледам на тях само като картички, а по-скоро са малки „картини” всяка със своя атмосфера, стил и живот.




Харесвам ретро усещането с накъсани и състарени краища, много дантели,  панделки и разбира се, много цветя.




Предизвикателство за мен е да творя изчистено и семпло – обикновено такива ми се получават мъжките картички.




За авторското предизвикателството тук, избрах още един стил, което много обичам:
И така, темата е „ТЪМНО  и/или ТИНЕЙДЖЪРСКО”.
Можете да участвате с картички с преобладаващи тъмни цветове, такива с готическо излъчване или подходящи за приближаващия Хелоуин. А може и да ни покажете какво сте подготвили за замечтаните, вечно сърдити и доста объркани попораснали момичета и момчета. 

Ето и моето вдъхновение за това предизвикателство:




И още няколко, в този стил правени преди време: 






За мен е голямо удоволствие да видя събрани накуп малка част от вдъхновяващите картички, които прави Кали. Вярвам,че и за вас е вдъхновяващо нейното авторско предизвикателство и намате търпение да ни ги покажете. Аз също нямам търпение да видя вашите тъмни и/или тийнейджърски картички през следващите две седмици! Очакваме ви..



Няма коментари: