вторник, 19 февруари 2013 г.

Хоби предизвикателство №32 "3Д проект - Картичка с кутийка"





Здравейте момичета,

Дойде времето за нашето 3Д предизвикателство.
Този път нашия Гост Дизайнер е Ириня Кирякова. Давам й думата за да ви разкаже малко повече за себе си, както и за темата на Хоби предизвикателство №32 :

" Здравейте, мили дами!
Благодаря на Краси за поканата да съм гост дизайнер в Хоби предизвикателство 32.
Да ви се представя.Казвам се Ирина и съм от гр.Варна,семейна,майка на две момчета.
Завършила съм туризъм и работя като администратор в хотел.
От близо две години открих света на cardmaking.Съвсем случайно открих едно  варненско
хоби магазинче.След като го посетих останах очарована от красотите,които предлага и от
материалите за тяхната направа.Толкова много се впечатлих,че реших да създам нещо красиво с хартийки.
Впоследствие правенето на картички се превърна в моето хоби.
Нямам любим стил,обичам да пробвам различни неща.Слабост са ми цветята,перлите и
пеперудите,винаги когато имам възможност ги използвам.
Темата ,с която ви предизвиквам е Комплект - кутийка и картичка.Условието е да има поне едно сърце,т.като наближава
празника на влюбените. За мен този празник е много специален,това е рождената дата на голямото ми момче.
Eто картичката с кутийка за вдъхновение:



По този повод искам да дам скромна наградка на проекта ,които най-много ме впечатли.
Желая ви успех и не спирайте да се забавлявате.
Ето и наградката:



И така, имате две седмици за да направите комплект от картичка и кутийка в които да има поне едно сърчице :) Ние с Ирина ще очакваме вашите проекти с нетърпение!
Сега е момента да ви напомня,че остават броени часове до края на текущото Хоби предизвикателство 31 в което гост дизайне р е Кали, а темата е: "С парченца хартия"..Има страаахотни проекти..Ще се радвам да успеете да включите и своя..!
 Очакваме ви!





Няма коментари: