четвъртък, 28 февруари 2013 г.

Резултати от гласуването за Хоби предизвикателство №32 "3Д проект - Картичка с кутийка"




Здравейте дами!

Това с обявяването на резултатите от гласуването е сред любимите ми неща...

Най-напред започвам с рандом генератора..Късмета днес е на страната на:

Номер 1 е проекта на Berakis:


Bearkis, ти си нашата "Кралица на КЪСМЕТА" в Хоби предизвикателство 32 " 3Д проект- Картичка с кутийка" зададено от Ирина Кирякова  и получаваш 20 рандом точки, както и възможността да окичиш своя блог с банер:




и/или




А сега, продължавам с резултата от гласуването.
Най-напред искам да ви благодаря за голямата активност, която проявихте при гласуването!
След това, ми се иска да отговоря на Те4ето, която попита защо всички участващи са представени с различен брой снимки.
Честно казано, за мен е най-лесно да слагам по една. Но понякога това не е възможно, особено в предизвикателство, в което компонентите са два и някой от участниците не е направил обща снимка . Това беше и причината да сложа по повече от една снимка за някой от участниците.
Тук идва логичния въпрос "Защо понякога снимките са три".. Лично аз съм се ръководила от желанието да представя максимално добре всички проекти. Някой, които са с по-сложен замисъл ( които аз самата по-трудно съм разбрала от една снимка) съм показала в повече. Предложението на Те4eto е да са с равен брой..Обещавам да опитам да го спазвам от тук нататък.. Със сигурност идеята ми е да покажа цялостния проект, макар в проекта  на Те4eto, детайлите да бяха прекрасни и да заслужаваха да се покажат, щеше да ми е трудно за всеки проект да покажа детайли. Надявам се следващите пъти да успея да сложа по равен брой снимки.


На първо място с абсолютния за Хоби предизвикателствата рекорд от 48 точки сте поставили разкошния проект на Bearkis:

Bearkis, ти си нашата "Златна КРАЛИЦА" в Хоби предизвикателство №32 "3Д проект - Картичка с кутийка", зададено от Ирина Кирякова  и твоите 48т са златни! С натрупване имаш вече 71 златни точки и 74 обикновени и ако желаеш, можеш да си избереш от Галерията с награди подаръче на стойност 71 златни точки, както и да окичиш своя блог с банерче:


Ти също така имаш възможността да ни гостуваш като Гост Дизайнер в Хоби предизвикателство 38, когато ще имаш възможност да предизвикаш момичетата с 3Д проект по свой избор!Ще очкавам да се свържеш с мен на : krassimira.ivanova@gmail.com за да се уточним за подробностите.

На второ място с 18т сте поставили проекта на Toni :


Toni,ти си нашата " Сребърна Кралица" в Хоби предизвикателство 32 " 3Д проект- Картичка с кутийка", зададено от Ирина Кирякова , твоите 18т са златни и с натрупване имаш в момента 18 златни точки и 66 обикновени. Ако желаеш, можеш да си избереш от Галерията с награди подаръче на стойност 18 златни точки, както и да окичиш своя блог с банерче:

На трето място с 15 точки, сте поставили прекрасния проект на Te4eto:


Те4ето, ти си нашата "Бронзова Кралица" в Хоби предизвикателство 32 " 3Д проект - Картичка с кутийка" , зададено от Ирина Кирякова .Със сигурност, ако някой не е успял да го разгледа по-детайлно си заслужава, защото в него са съчетани много техники и е невероятно изпипан.. Те4ето, твоите 15т са златни и с натрупване имаш 15 златни точки и 9 обикновени. Ако желаеш, можеш да избереш от Галерията с наградки подаръче на стойност 15 златни точки, както и да окичиш своя блог с банерче:


Може би се повтарям отново, но наистина и този път имаше прекрасни проекти, които останаха недооценени , но аз искрено се надявам да сте се забавлявали, докато сте творили. Аз със сигурност бях очарована при разглеждането на вашите творби..

И, сега е времето да обявя кой проект избра нашия Гост Дизайнер - Ирина Кирякова , да получи наградката, която тя е подготвила..

И..това е проекта на Те4ето!!!

Те4ето, ти получаваш наградата от Ирина Кирякова , както и допълнително банерче:

Моля, свържи се с Ирина  на нейния е-майл адрес: ira@mail.bg, за да разбереш как ще получиш своята награда.

Точките, които всяка от вас е събрала и не са златни са точки, които са си ваши и с натрупване от участията в следващите предизвикателства, когато достигнат 100т.,се приравняват към 20 златни точки , като запазят останалите си "обикновени" точки докато съберат отново 100т и така всеки път с натрупване. Всеки, който има златни точки, може да си избере подаръче от галерията на стойност, до стойността на златните си точки. Моля, момичетата , които до сега са били победителки да прегледат колко златни точки са събрали до сега в "Събрани точки" и да си изберат наградки, ако желаят от "Галерия награди", като ми пишат на е-mail: krassimira.ivanova@gmail.com, какво точно са си избрали за своите точки и на какъв адрес да им го изпратя. Честито на Bearkis,  Toni и  Te4eto за резултата от гласуването.


Искам да благодаря специално на всички, които се включиха в
Хоби предизвикателство №32 " 3Д Проект - Картичка с кутийка“ с чудесните си проекти , както и на Гост дизайнера ни в него - Ирина Кирякова  за гостуването и за  вдъхновението, което ни беше приготвила !
 
Подготвила съм банерче и за нея:


Благодаря ви още веднъж - на всички момичета, които се включиха в предизвикателството на ирина Кирякова, както и на теззи, които не успяха, но пък се включиха с гласуване и подкрепиха участничките..Сега е момента да напомня,че все още имате време да се включите в текущото Хоби предизвикателство- Хоби предизвикателство 33 "СКЕЧ", където този път имаме двама Гост дизайнери - tangenta и Mila. Очакваме ви!



3 коментара:

Людмила каза...

Браво!
Поздравляю всех!
Работы прекрасные!

Te4eto каза...

Благодаря на Ирина (ще се свържа с нея по пощата) и на всички гласували!
Честито и на Бисерка и Тони - техните работи бяха и мои фаворити!

Toni каза...

Поздравления на всички, заслужени награди, благодаря на всички, че и аз съм сред тях. Зарадвахте ме много!