понеделник, 18 февруари 2013 г.

Хоби предизвикателство №33 :СКЕЧ "Пролетта идва"





Здравейте мили дами!

Ето,че дойде време за нашето Хоби предизвикателство №33 "СКЕЧ". Този път  в Хоби предизвикателството ще ни гостуват две невероятно талантливи дами, едновременно.. Оказа се,че освен таланта при правенето на картички и общата страст към това хоби, има и друго, което ги обединява. Какво е то, и какъв точно СКЕЧ са ни приготвили нашите Гост Дизайнери, както и кои са те, давам думата на тях:


" Здравейте Хоби-момичета,

Ние сме tangenta -Таня и Мила, и благодарение на вашите гласове и любезната покана на Краси, днес сме гост дизайнери в Хоби предизвикателство №33. Ще ви провокираме със скеч и тема - „Пролетта идва!”


Искаме да усетим цветовете, топлината и възраждането на природата във вашите картички. Очакваме с интерес и много нетърпение вашите цветни и жизнерадостни проекти."


Ето и кратко представяне на двете дами, както и техните проекти за вдъхновение:

Казвам се Таня, архитект съм, но последните години работата в нашия бранш драстично намаля и това ме подтикна да потърся някакво занимание, което да удовлетворява нуждата ми да създавам, пък било то и в друг мащаб ;) Преди около година започнах да се интересувам от света на картичките и любопитството ми все още не е намаляло, дори напротив – с хъс изпробвам нови неща, техники, идеи, правя опити и в други области на ръчното творене. Радвам се, че хобито ми ме среща със сродни души, които търсят красотата и обичат да зареждат творенията си и хората около себе си с позитивизъм."
Ето и картичката, която Таня (tangenta ), е подготвила за ваше вдъхновение:




И няколко думи от  Мила:

" Здравейте и от мен – Мила. Аз съм архитект и започнах да правя картички като на шега, провокирана от напрегнато ми ежедневие и нуждата да намеря приятен и различен начин за разпускане след дългия работен ден. И така се оказа, че картичкоправенето ми е доста присърце.
Обичам да пробвам нови неща и техники, а вдъхновението си откривам навсякъде, въпреки че винаги има и картички, чиито зародил се замисъл ме човърка безмилостно, докато не ги реализирам.
Напоследък се хващам, че отделям почти цялото си свободно
време за любимото хоби, но това наистина ми носи голямо удовлетворение и положителни емоции. "

А това е картичката, с която Мила е решила да ви вдъхнови:





Както разбрахме,в Хоби предизвикателство №33 ще творим по прекрасния СКЕЧ, който са направили нашите Гост Дизайнери Таня и Мила специално за целта , на тема " Пролетта идва"..

Сигурна съм, че техните разкошни картички за вдъхновение ще вдъхновят и вас и нямам търпение да видя, какви пролетни картички ще сътворите с този чудесен СКЕЧ!
Очакваме ви с нетърпение!





3 коментара:

Ганима каза...

Прекрасни са картичките за вдъхновение! Дано този път ми остане време да се включа! :)

Being shMe каза...

Разкошни сте момичета. Картичките ви са истинско вдъхновение по прекрасната тема, която задавате. Браво :)ххх

honey_bunny каза...

Страхотен скеч, момичета! <3 И наистина голямо предизвикателство беше като изпълнение! :) Картичките ви за вдъхновение са страхотни! Още утре включвам моята интерпретация по темата. Дано отговори на изискванията... :)