петък, 22 февруари 2013 г.

Гласуване за Хоби предизвикателство №32 "3Д проект - Картичка с кутийка"





Здравейте дами!

Време е да подложа на гласуване вашите прекрасни 3Д проекти , направени специално за Хоби предизвикателство №32- 3Д " Картичка с кутийка" , зададено от Ирина Кирякова!

За мен беше изключително удоволствие да се насладя на прекрасните красоти,които сте сътворили. Може и да се повтарям, но макар и малко на брой, съм сигурна,че ще се затрудните при избора само на три..
Според правилата, имате право на:
- 3т за проекта, който поставяте на 1-во място
- 2т за проекта, който поставяте на 2-ро място
- 1т за проекта, който поставяте на 3-то място
И така..ето между какво трябва да избирате, този път:

1. Bearkis
1. Bearkis
2. Kakichka
3. Em 
4. bejko 
5. Kakichka
5. Kakichka
6. Анелия Некезова
6. Анелия Некезова
7. goldie 
7. goldie 
8. Bearkis 
8. Bearkis 
9. Te4eto 
10. Toni 
10. Toni 
11. МaDe 
11. МaDe 
11. МaDe 
                         12. Valchen  
                              12. Valchen  
                             13. Plamnito  
                         13. Plamnito  
                             13. Plamnito  




23 коментара:

allegri2000 каза...

Браво момичета! Много красиви проекти, но засъжаление...трябва да са само три!
№12-3т.
№8-2т.
№11-1т.

smiles каза...

Наистина заслужават оценка повече от 3, но това е моят глас:

№8 Bearkis - 3т.
№10 Toni - 2т.
№2 Kakichka - 1т.

Deni каза...

Не участвам , но няма как да подмина страхотните картички и кутийки, които сте показали.Eто и моите любими творения:
№8 Bearkis - 3т.
№1 Bearkis - 2т.
№11 МaDe - 1т.

KalySto каза...

Моят избор е:
8. Bearkis - 3т.
12.Valchen - 2т.
7.Голди - 1т.

Малки ръчни творения каза...

10 - 3 т.
2 - 2 т.
9 - 1 т.

honey_bunny каза...

Не вярвах, че изборът ще е толкова труден! Прекрасни проекти! <3

2. Kakichka - 3т.
11. MaDe - 2т.
7. Goldie - 1т.

Успех на всички талантливки! :)

bejko каза...

Как да избера измежду толкова красота... и все пак:
8-3Т.
12-2Т.
11-1Т.
..стискам ви палци...

Te4eto каза...

Смятах да пропусна гласуването, но... ще гласувам:
8 - 3т.
10 - 2т.
1 - 1т.

Искам да знам по каква причина различните проекти са представени с различен брой снимки. Давам си сметка че няма как да се угоди на всеки и че не е нарочно и че е за добро, но... ме гложди.

Being shMe каза...

Прощавайте, че ще съм малко по-многословна, но ми е за първи път.:) Първо искам да благодаря на Краси за чудесната сцена, която е създала и, за която се грижи, заради всички нас.
Поне десет пъти идвам, гледам и после отивам да си мисля кого бих сложила в класацията ми. Наистина всички проекти ми харесват по някаква своя уникална отлика и почти на всички съм оставяла коментари.Браво момичета. Трудно посочвам едва три от вас и ще кажа защо -

9. Te4eto - 3т.
2. Kakichka - 2т.
10. Toni - 1 т.

Те4e, толкова добре изразени, преплетени в значенията си символи си използвала и подредила във вълшебна композиция, че няма как човек да не бъде омагьосан.
Kakichka, прелестното розово и разкошното цвете на пръв поглед говорят за нежна и наивна девойка, но после идва леко по-твърдия акцент с надписите и иглите и твърдо заявява "аз, обичам и давам всичко, но не си играй с мен" - страхотно.
Тoni, валентинката ти е толкова класическа, колкото и уникална в изказа си, в това зелено и разкошната шита добавка.

Мирише ми на ЛЮЛЯК! каза...

9-3 обожавам кокичета
8-2 напомня ми на бабината ракла
10-1 красотата на изчистените форми

Йони каза...

9-3
10-2
6-1

Toni каза...

8 - 3т.
9 - 2т.
11 - 1т.

Искаше ми се да дам оценка на още поне 2 проекта, но няма как. Бялата феерия на Бисерка ми е най на сърце. Елегантната и изпипана красота на Течето са само една стотна по-долу, както и страхотната кутийка на МаДе! И трите заслужавате първото място, както и още други проекти, но това са правилата...

tangenta каза...

8 - 3 т.
10 - 2 т.
7 - 1 т.

Plamnito каза...

8 - 3т.
12 - 2т.
11 - 1т.

Handmade_by_MaDe каза...

8 - 3т. - Абсолютен фаворит за мен!
7 - 2т. - Красиво обяснение в любов!
2 - 1т. - Късче нежност!
И още толкова много красота...благодаря ви!

Valchen каза...

Ето и моята лична класация:
№8 - 3 т.
№4 - 2 т.
№11 - 1 т.

Mila каза...

Моят избор е:
8. Bearkis - 3т.
11.МаDe - 2т.
7.Голди - 1т.
:)

BEARKIS каза...

№11-3т.
№7-2т.
№9-1т.

Kati каза...

Този път хич не се чудих, топ три ми се подреди от самосебе си:
No 8 - 3т.
No 9 - 2т.
No 11 - 1т.
Запленяващи проекти.

Нели каза...

№10 - 3т.
№ 4 - 2т.
№ 3 - 1т.
Всички са супер.

DreaMe каза...

№ 8 - 3т
№ 10 - 2т
№ 1 - 1 т

Stefka Pashova каза...

Браво и от мен на всички, но ...
№ 7-3т.
№8-2т.
№12-1т.

Людмила каза...

№ 8-3т
№12-2т
№ 6-1т